Brugernavn:

Password:

Husk mig
Er du ikke medlem endnu? Klik på knappen her..
Facebookprofil
22/07-07 00:09
Skum. En nørdet udgave af arto?
Hej ale dejlige skumlinger! ^^

Jeg kom til at spekulere på om skum egentlig ikke bare en en efterligning af arto bare lidt mere "nørdet"? Nu skal jeg formulere mig så i ikke misforstår mig!

Jeg kan rigtig godt lide skum og føler mig meget sikker, i forhold til arto hvor der jo ikke er nogle herlige moderatere der holder øje med os alle sammen ^^

Nu kender jeg ikke så meget til arto, men hvis man kan sige det sådan her så føler jeg at arto er lidt for de seje og hårde, mens skum er for os lidt mere stille og rolige folk.
Misforstå mig ikke! Jeg ved godt der er nogen der både har skum og arto og jeg dømmer ikke folk fordi de har det ene frem for det andet.

Nå for at opsumere og stille et debat spørgsmål:

Hvad synes du forskellen på skum og arto er? Er skum bare en lidt "nørdet" udgave af arto eller hvad?

P.S. Undskyld længden og den indviklede begyndelse, men jeg vil ikke blive misforstået! ^^

22/07-07 00:48
#1Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Arto er for det meste til dem der ikke kan stave.. lol

Slettet
22/07-07 01:35
#2Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
hvis jeg har ret, skulle jeg mene at SKUM var her før arto. Så det er dem der er en efterligning. De er bare mere fyldt med patter ud af trøjen, og piger der skal kysse, ect. Jeg kan ikke se det nørdet her.

Slettet
22/07-07 01:36
#3Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Men nej, jeg syntes ikke SKUM er mere nørdet.
- jeg syntes bare Arto er mere seksuel (hvis man kan sige det) den handler jo abre om at se godt ud.

Slettet
22/07-07 01:38
#4Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Hvem kom egenlig først? Skum eller Arto?

Slettet
22/07-07 01:38
#5Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
arto er bare nasty og ubegavet .
the end

Slettet
22/07-07 01:48
#6Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Skum handler mindre om at sælge sig selv, end arto, men mere om at have noget på hjertet.

Slettet
22/07-07 02:34
#7Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
godt forklaret. sandt så sandt.

Slettet
22/07-07 03:13
#8Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
#1 - Haha, utroligt nok passer det! Arto er for dem der tror de er supermodeller og boller, som 5 årige fordi det er "sejt" og alle ryger også hele tiden 9 5. 6. 7. klasse fordi man er blevet voksen? hmm

Slettet
22/07-07 04:53
#9Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Skum var der før arto.

22/07-07 10:11
#10Slettet svar
Slettet svar

22/07-07 10:14
#11Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Nedestående er personlig holdning, ikke en generel holdning for SKUM eller andre fra redaktionsmedlemmer.

Så vidt jeg ved var grundstenene til SKUM der først. Men who cares, de er to forskellige verdener der ikke kan forenes.
Desuden har Arto godt af lidt konkurrence. Det momopol der gider vi ikke.

Arto handler om at sælge sig selv (som bliver sagt mange gange), tjene point (ligemeget hvordan man får dem), have VIP (igen, et statussymbol) - og sidst men ikke mindst, promovere sig selv ved at skrive mange beskeder, have mange venner (HVEM har 400 venner?)
Det er statussymbol på SKUM, at være aktiv og god i debatterne.

At promovere sig selv på Arto går som regel ud på at vise kavalergang, bar overkrop osv. Det skulle forresten være forbudt, men de fleste billeder godkendes altid! :S

Jeg forstår ikke du bygger dig grundlag på, at der er moderatorer der holder øje med dig, for Arto har da både supportere og admins. Det svarer til det sammen som en moderator og redaktionen, så at sige. Dem med kræfter og dem med super-duper kræfter.

Jeg har selv være både supporter og admin på Arto - og jeg synes tonen er meget forskellig fra Arto til SKUM. Både for brugerne, men også på administrations-siden..

Hvis jeg skriver en sjov bemærkning til en pige på Arto der selv har bedt om opmærksomhed bliver jeg afvist.
Hvorimod næsten alle ville svare på SKUM.

Så i mine øjne er SKUM for de der er lidt "anderledes" eller ikke gider alle de fance-pance funktioner som vennebog, VIP mm. Dér hvor man kan få nogle hyggelige venner.

Arto er for dem der vil have status, opmærksomhed. Og overfladiske venner.

Måske lyder jeg fordømmende, men .. det er jeg også. For har efterhånden prøvet begge dele noget tid.

Slettet
22/07-07 10:14
#12Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Altså Arto er lidt mere, hmm hvad skal man sige ny-agtig hvis man kigger på det man kan lave og grafikken! ..
Der er lidt flere debatere for 'unge' ..

22/07-07 10:42
#13Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Jeg synes den allerstørste forskel er, at Arto er billedbaseret... Altså, de lægger virkelig meget vægt på profilbilleder og billedalbums, og hvis du skriver noget et eller andet sted derinde, så viser de også dit billede frem - dit billede som vel og mærke ikke må forestille andet end dig selv. Det gør det unægteligt meget overfladisk, for tit og ofte er det ikke særlig relevant for en debat om man er lækker.

Derudover tror jeg at Arto er et sted, hvor man skriver meget med dem kan allerede kender, og så udvider sin "vennekreds" gennem deres venner og sådan, hvorimod man på SKUM primært skriver med fremmede - eller folk man kender fra SKUM.

Slettet
22/07-07 11:59
#14Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Arto er for ' snobs' Og, føler ikke den samme 'hygge' som her på Skum.. Jeg føler mig også mere sikker her end på Arto..

Slettet
22/07-07 12:27
#15Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Skum er ti tusind gange hyggeligere end arto. arto er ikke for de seje og hårde, men mere for "snobs" som kun går med mærkevare tøj! her på skum føler man sig mere sikker, og man skriver med flere folk, fordi alle er mere venlige og høflige.
der er jo heller ikke nogen(ihvertfald ikke hvad jeg ved af)som skriver med det der poptøse sprog, som ingen kan læse, tak gud for det!

Slettet
22/07-07 12:27
#16Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
#1 Du har ret, poptøse sprog

Slettet
22/07-07 12:29
#17Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
inde på arto er der også altid nogen der starter sådan en hot or not debat hvor man skal kigge på profil billedet..
Behøver jeg sige hvor latterligt det er?

Slettet
22/07-07 12:34
#18Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
jeg kan nogle gange godt se lidt nørdet her på skum, men hva fanden.. Jeg elsker nørdet. Jeg mega bogorm. Min kæreste er også lidt af en nørd(han er ikke nogen popdreng). jeg bruger flere timer på at lave alle mine lektier, så de er pænt skrevet op, og ALT er rigtig ned til mindste detalje..

Hvis jeg ikke er en nørd, hvad fanden er en nørd så?

Slettet
22/07-07 12:36
#19Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Skum er ikke nørdet, men når jeg hører min veninde sige at hun chatter med en lækker fyr på arto, tænker jeg da lige(meget sjældent) at måske skulle jeg have en arto.
Men jeg slår det altid ud at hovedet FORDI her på skum for vi VENNER, dejligeVENNER!

22/07-07 12:37
#20Sv: Skum. En nørdet udgave af arto?
Så holder vi lige vores indlæg i ét tak :P

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10